Neuromarketing, czyli zrozumieć emocje klienta

Wiele lat badań i zaawansowana technologia znalazły wspólną płaszczyznę, na której naukowcy i marketingowcy są w stanie współpracować. Neuromarketing to ważny rozwój w dziedzinie rozumienia tego, w jaki sposób podświadomie umysł pomaga konsumentowi podejmować decyzje. Marketingowcy subtelnie przyciągają klienta do swojego produktu. Przełomowe badania miały miejsce w różnych obszarach badań ludzkiego mózgu. Innowacyjne techniki są wprowadzane przez neurobiologów, a dziedzina neuronauki jest szeroko wykorzystywana. Przykładowo kształtowanie zachowań konsumentów, aby klient skłaniał się ku produktowi. To wszystko wpływa na to, że oczekuje się, że Neuromarketing będzie szeroko wykorzystywany przez marketingowców wraz ze wzrostem wiedzy na ten temat. Neuromarketing zapewnia dokładniejszy wgląd w psychologiczne reakcje ludzi na bodźce, a co za tym idzie, ich działania w czasie zakupu, ponieważ ludzie nie zawsze mogą werbalizować swoje uczucia i myśli w dokładny, jednoznaczny sposób.

Zapraszamy na kurs