Kreowanie marki i budowanie wizerunku firmy

MARKETING I PROMOCJA

Dlaczego kreowanie wizerunku marki jest tak ważne?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Właśnie te elementy zapewnia profesjonalne 8-godzinne szkolenie prowadzone przez uniwersytet swps. Szansa aby przekonać do siebie klienta często zdarza się tylko raz – lepiej jej nie zmarnować.

Jeśli zajmujesz się budowaniem marki (jesteś właścicielem firmy, pracujesz w marketingu lub pr), dostaniesz praktyczny zestaw narzędzi, który pomoże ci uporządkować wiedzę i szybko osiągnąć efekty, a także poznasz proces budowania marki od podstaw do „zakamarków”, czyli małych rzeczy, które robią wielką różnicę.

Program szkolenia:
1. Czym jest marka?
2. Kreowanie marki – od czego zacząć?
– etapy budowania marki
– priorytety, które należy wyznaczyć
– tworzenie i budowanie strategii marki
– zdefiniowanie wizji i tworzenie wartości marki
3. Ile jest marki w twojej marce (analiza obecnego wizerunku marki)
4. Budowanie tożsamości marki
5. Budowanie wizerunku marki? – jak cię widzą tak cię piszą
6. Wizerunek a tożsamość marki– różnice i wzajemne zależności
7. Kreowanie wizerunku poprzez całościową identyfikację firmy
– podstawowe kryteria, które muszą być spełnione
– dobre logo
– dobra wizytówka
– dobra strona www
– dobry folder czy ulotka reklamowa – jak to zrobić?
– zarządzanie wizerunkiem
8. Jak wygląda identyfikacja twojej firmy?
9. 5 symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów
10. Jak zwiększyć wartość twojej firmy dzięki marce? – twoja przemyślana strategia
11. Marka – jeden z kluczowych aktywów twojej firmy
12. Marki, które odniosły ogromny sukces – casy study – „twoja marka może być jedną z nich!”

Czas szkolenia: 8 godzin dydaktycznych

Miejsce i termin:
Warszawa (termin do ustalenia)
Sopot (termin do ustalenia)

Adresaci: przedsiębiorcy, managerowie marek i produktów, specjaliści, pracownicy działów marketingu/pr, pracownicy agencji reklamowych, wszyscy chętni poszukujący nowych pomysłów i inspiracji, aby zaistnieć i wyróżnić swoją markę na rynku

Organizator: Uniwersytet SWPS

Prowadząca: Karolina rozwadowska

Certyfikat po ukończeniu szkolenia: w formie zaświadczenia potwierdzającej uczestnictwo

Cena: 349 PLN (cena dotyczy szkolenia otwartego)

CZYTAJ WIĘCEJ I ZAPISZ SIĘ

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *