Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku?

MARKETING I PROMOCJA

Facebook Marketing+ADS, Facebook PRO

Na całym świecie każdego miesiąca z Facebooka korzysta 2.5 miliarda użytkowników, z czego 1.66 mld z nich używa go codziennie. Od maja 2018 roku łączna liczba stron biznesowych na platformie Facebook wynosi 80 milionów.

To tylko nieliczne ze statystyk potwierdzających, jak ogromny potencjał drzemie w tej platformie, która nadal utrzymuje tytuł najpopularniejszego portalu społecznościowego Umożliwia ona rozreklamowanie swojej strony wśród ściśle sprecyzowanych grupach odbiorców.

Zalety posiadania konta firmowego na Facebooku:

  • łatwość w budowaniu relacji z potencjalnymi klientami
  • odbiorcy mogą dowiedzieć się czegoś więcej o firmie na mniej formalnej płaszczyźnie
  • Facebook to również miejsce pozyskiwania nowych pracowników
  • profil firmy może skupiać wokół siebie wielu dostawców, producentów, przedstawicieli handlowych i ludzi z podobnych branż

Nowe szkolenie zaproponowane przez Sprawny.Marketing kompleksowo przygotowuje do prowadzenia fanpage’a na Facebooku, a oprócz tego poruszane są tematy jak zaawansowane kampanie, narzędzia analityczne Facebooka, stworzenia własnego bota i zautomatyzowanie części działań.

 

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I – Facebook Ads

10:00-11:00   Czym tak naprawdę jest dziś Facebook?

11:00-11:30   Algorytm Facebooka

11:30-11.45   Przerwa kawowa

11:45-12.30   Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku

12:30-13:15   Facebook Ads – Wprowadzenie

13:15-14:15   Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:15-15:15   Facebook Ads – Targetowanie

15:15-16:00   Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

16:00-16:15   Przerwa kawowa

16:15-16:35   Wydarzenia, grupy i video

16:35-16:55   Zarządzanie relacjami na Facebooku

16:55-17:15   Przyszłość Facebooka

17:15-18:00   Sesja Q&A + Konsultacje

 

DZIEŃ II – Facebook Ads Pro

10:00-10:30   Wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej – możliwości FB

10:30-11:15   Przygotuj się jak należy do prowadzenia zaawansowanych kampanii

11:15-11:30   Przerwa kawowa

11:30-12:45   Kreatywne pomysły na kampanie

12:45-13:45   Messenger Marketing – wprowadzenie

13:45-14:45   Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:45-15:30   Lejki sprzedaży i strategie remarketingowe

15:30-16:00   Optymalizacja kampanii

16:00-16:15   Przerwa kawowa

16:15-17:00   Jak sprawdzać efektywność działań?

17:00-17:15   Zewnętrzne narzędzia, które wzbogacą Twój Facebook Marketing

17:15-18:00   Sesja Q&A + Konsultacje

 

CZAS: 

DWA DNI PO 8 GODZIN

TERMIN I MIEJSCE:

23-24.04.2020    ONLINE

29-30.04.2020    WROCŁAW  

25-26.05.2020    POZNAŃ

15-16.06.2020    WARSZAWA

03-04.11.2020    KRAKÓW

ORGANIZATOR: 

SPRAWNY.MARKETING

TRENERZY:

KATARZYNA GRANOPS-SZKODA    POZNAŃ, WROCŁAW

SZYMON FLORCZAK                     WARSZAWA, KRAKÓW

CENA:

DZIEŃ I FACEBOOK ADS             870 PLN NETTO

DZIEŃ II FACEBOOK ADS PRO    1070 PLN NETTO

CERTYFIKAT PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA: TAK

 

CZYTAJ WIĘCEJ I ZAPISZ SIĘ

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *