Facebook Marketing+ADS, Facebook PRO
Na całym świecie każdego miesiąca z Facebooka korzysta 2.5 miliarda użytkowników, z czego 1.66 mld z nich używa go codziennie. Od maja 2018 roku łączna liczba stron biznesowych na platformie Facebook wynosi 80 milionów.
To tylko nieliczne ze statystyk potwierdzających, jak ogromny potencjał drzemie w tej platformie, która nadal utrzymuje tytuł najpopularniejszego portalu społecznościowego Umożliwia ona rozreklamowanie swojej strony wśród ściśle sprecyzowanych grupach odbiorców.
Zalety posiadania konta firmowego na Facebooku:
- łatwość w budowaniu relacji z potencjalnymi klientami
- odbiorcy mogą dowiedzieć się czegoś więcej o firmie na mniej formalnej płaszczyźnie
- Facebook to również miejsce pozyskiwania nowych pracowników
- profil firmy może skupiać wokół siebie wielu dostawców, producentów, przedstawicieli handlowych i ludzi z podobnych branż
Nowe szkolenie zaproponowane przez Sprawny.Marketing kompleksowo przygotowuje do prowadzenia fanpage’a na Facebooku, a oprócz tego poruszane są tematy jak zaawansowane kampanie, narzędzia analityczne Facebooka, stworzenia własnego bota i zautomatyzowanie części działań.
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ I – Facebook Ads
10:00-11:00 Czym tak naprawdę jest dziś Facebook?
11:00-11:30 Algorytm Facebooka
11:30-11.45 Przerwa kawowa
11:45-12.30 Spójna komunikacja fundamentem działań na Facebooku
12:30-13:15 Facebook Ads – Wprowadzenie
13:15-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15-15:15 Facebook Ads – Targetowanie
15:15-16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?
16:00-16:15 Przerwa kawowa
16:15-16:35 Wydarzenia, grupy i video
16:35-16:55 Zarządzanie relacjami na Facebooku
16:55-17:15 Przyszłość Facebooka
17:15-18:00 Sesja Q&A + Konsultacje
DZIEŃ II – Facebook Ads Pro
10:00-10:30 Wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej – możliwości FB
10:30-11:15 Przygotuj się jak należy do prowadzenia zaawansowanych kampanii
11:15-11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:45 Kreatywne pomysły na kampanie
12:45-13:45 Messenger Marketing – wprowadzenie
13:45-14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:45-15:30 Lejki sprzedaży i strategie remarketingowe
15:30-16:00 Optymalizacja kampanii
16:00-16:15 Przerwa kawowa
16:15-17:00 Jak sprawdzać efektywność działań?
17:00-17:15 Zewnętrzne narzędzia, które wzbogacą Twój Facebook Marketing
17:15-18:00 Sesja Q&A + Konsultacje
CZAS:
DWA DNI PO 8 GODZIN
TERMIN I MIEJSCE:
23-24.04.2020 ONLINE
29-30.04.2020 WROCŁAW
25-26.05.2020 POZNAŃ
15-16.06.2020 WARSZAWA
03-04.11.2020 KRAKÓW
ORGANIZATOR:
SPRAWNY.MARKETING
TRENERZY:
KATARZYNA GRANOPS-SZKODA POZNAŃ, WROCŁAW
SZYMON FLORCZAK WARSZAWA, KRAKÓW
CENA:
DZIEŃ I FACEBOOK ADS 870 PLN NETTO
DZIEŃ II FACEBOOK ADS PRO 1070 PLN NETTO
CERTYFIKAT PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA: TAK