Jak odpowiednio wykorzystać potencjał Google Ads i Ads PRO?

MARKETING I PROMOCJA

Znalezione obrazy dla zapytania: GOOGLE ADS

Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek – jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google.

Rozwój firmy za pośrednictwem google ads jest dzisiaj kluczem do sukcesu. Google ads to zapewnienie profesjonalizmu, precyzji w dotarciu do klienta, ścisłej kontroli kosztów, wysokich zasięgów i dokładnego pomiaru efektów.
Google ads to nie tylko wyszukiwarka – to również reklamy w sieci reklamowej – google display network, na video (m.in. Youtube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (gmail).
Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii. Dwa dni szkolenia będą przepełnione w głównej mierze nauką zastosowania nowo nabytych technik w praktyce.

Program szkolenia
Dzień i – google ads
10:00 – 11:00   wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i google ads
11:00 – 11:30   ads w praktyce
11:30 – 11:45   przerwa kawowa
11:45 – 13:15   budowa kampanii reklamowych w google ads
13:15 – 14:15   przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 – 14:45   śledzenie rezultatów
14:45 – 15:45   sieć google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę
15:45 – 16:00   przerwa kawowa
16:00 – 16:30   pierwsze kroki z optymalizacją
16:30 – 17:15   optymalizacja kampanii
17:15 – 17:30   pytania i odpowiedzi

Dzień drugi – google ads pro
10:00 –10:15   tworzenie lejka zakupowego w google ads
10:15 –11:00   reklama video w obrębie youtube
11:00 –11:30   kampanie w sieci reklamowej google
11:30 –11:45   przerwa kawowa
11:45 –12:15   remarketing w google ads – potężne narzędzie śledzenia użytkowników
12:15 –12:45   gmail sponsored promotions! Reklama w gmailu
12:45 –13:15   wyszukiwarka raz jeszcze – zagadnienia zaawansowane
13:15 –14:00   przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 –14:30   kampanie w wyszukiwarce bez użycia słów kluczowych – dsa
14:30 –15:30   reguły automatyczne oraz skrypty
15:30 –16:00   ads editor
16:00 –16:15   przerwa kawowa
16:15 –17:00   zaawansowana optymalizacja kampanii google ads
17:00 –17:30   panel dyskusyjny

Czas szkolenia: 2 dni (dzień pierwszy – google ads, dzień drugi – google ads pro)

Data i miejsce:

29-30.04.2020 wrocław
27-28.05.2020 poznań
17-18.06.2020 warszawa
03-04.11.2020 kraków

Organizator: Sprawny.marketing

Prowadzący: Bartosz berliński (poznań), łukasz chwiszczuk

Certyfikat po ukończeniu szkolenia: tak

Cena:
Dzień i google ads              770 pln netto
Dzień ii google ads pro       970 pln netto
Pakiet dwóch dni              1670 pln netto

CZYTAJ WIĘCEJ I ZAPISZ SIĘ

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *