Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek – jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google.
Rozwój firmy za pośrednictwem google ads jest dzisiaj kluczem do sukcesu. Google ads to zapewnienie profesjonalizmu, precyzji w dotarciu do klienta, ścisłej kontroli kosztów, wysokich zasięgów i dokładnego pomiaru efektów.
Google ads to nie tylko wyszukiwarka – to również reklamy w sieci reklamowej – google display network, na video (m.in. Youtube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (gmail).
Szkolenie stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii. Dwa dni szkolenia będą przepełnione w głównej mierze nauką zastosowania nowo nabytych technik w praktyce.
Program szkolenia
Dzień i – google ads
10:00 – 11:00 wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach i google ads
11:00 – 11:30 ads w praktyce
11:30 – 11:45 przerwa kawowa
11:45 – 13:15 budowa kampanii reklamowych w google ads
13:15 – 14:15 przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 – 14:45 śledzenie rezultatów
14:45 – 15:45 sieć google – wyjście z reklamą poza wyszukiwarkę
15:45 – 16:00 przerwa kawowa
16:00 – 16:30 pierwsze kroki z optymalizacją
16:30 – 17:15 optymalizacja kampanii
17:15 – 17:30 pytania i odpowiedzi
Dzień drugi – google ads pro
10:00 –10:15 tworzenie lejka zakupowego w google ads
10:15 –11:00 reklama video w obrębie youtube
11:00 –11:30 kampanie w sieci reklamowej google
11:30 –11:45 przerwa kawowa
11:45 –12:15 remarketing w google ads – potężne narzędzie śledzenia użytkowników
12:15 –12:45 gmail sponsored promotions! Reklama w gmailu
12:45 –13:15 wyszukiwarka raz jeszcze – zagadnienia zaawansowane
13:15 –14:00 przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 –14:30 kampanie w wyszukiwarce bez użycia słów kluczowych – dsa
14:30 –15:30 reguły automatyczne oraz skrypty
15:30 –16:00 ads editor
16:00 –16:15 przerwa kawowa
16:15 –17:00 zaawansowana optymalizacja kampanii google ads
17:00 –17:30 panel dyskusyjny
Czas szkolenia: 2 dni (dzień pierwszy – google ads, dzień drugi – google ads pro)
Data i miejsce:
29-30.04.2020 wrocław
27-28.05.2020 poznań
17-18.06.2020 warszawa
03-04.11.2020 kraków
Organizator: Sprawny.marketing
Prowadzący: Bartosz berliński (poznań), łukasz chwiszczuk
Certyfikat po ukończeniu szkolenia: tak
Cena:
Dzień i google ads 770 pln netto
Dzień ii google ads pro 970 pln netto
Pakiet dwóch dni 1670 pln netto
CZYTAJ WIĘCEJ I ZAPISZ SIĘ