Obsługa trudnego klienta w przedsiębiorstwie turystycznym

GASTRONOMIA I TURYSTYKA

 

Cele szkolenia: nauka skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej, otwartego i bezpośredniego komunikowania się z innymi, rozumienia zachowań innych ludzi, operowania empatią jak również opanowanie technik komunikacji jak dokładne wyjaśnianie sytuacji, parafraza, odzwierciedlanie emocji.

Program szkolenia:

1. Jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego oraz typu osobowości rozmówcy?

2. Co zrobić by klienci wysłuchali argumentów?

3. Jak radzić sobie z obsługą Klienta w sytuacjach konfliktowych?

4. Jak radzić sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem?

5. Jak reagować na zarzuty ze strony klienta?

Czas trwania szkolenia: 8 godzin w trybie weekendowym

Organizator: Centrum Szkoleń i Certyfikacji WSG

Miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2

Cena: 350 PLN

Certyfikat po ukończeniu szkolenia: uczestnik na zakończenie otrzymuje zaświadczenie o przystąpieniu do szkolenia wystawione przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy WSG

 

CZYTAJ WIĘCEJ I ZAPISZ SIĘ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *